
Dr. Büyükbeşe hastasına uyguladığı başarılı bel fıtığı operasyonu sonrasında sağlığına kısa sürede kavuşan Hasta mutluluğunu CİMER'e yazı ile bildirince, Sağlık Bakanlığı da hem hastaneye hem Dr İlhan Büyükbeşe'ye hem de emeği geçen tüm hastane personeline teşekkür yazısı gönderdi.

Dr. Büyükbeşe'ye Hastane Baş hemşiresi Selma İğneler, Kurumsal Pazarlama ve İletişim Müdürü Murat Kabacanoğlu ve Başhekim asistanı Yusuf Kavsara çiçek takdim edip başarılı çalışmalarının devamını dilediler.